سفارش تبلیغ
صبا ویژن

$ چــ ـــــ ــــــالـشـــــ ـــــ $

ایازی: ظاهراً دانشگاه تهران با نصب نماد 9 دی مخالف بوده است

شهرداری در نصب و برداشتن نماد 9 دی از مقابل دانشگاه تهران نقشی نداشته است
ایازی: ظاهراً دانشگاه تهران با نصب نماد 9 دی مخالف بوده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه ظاهراً دانشگاه تهران با نصب این نماد بر سر در دانشگاه مخالف بوده، گفت: دلیل این مخالفت هم این بوده که سر در دانشگاه تهران بنایی میراثی است و بر روی آن نباید نمادی دیگر نصب شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدهادی ایازی در مورد نصب و برداشتن نماد 9 دی از مقابل سر در دانشگاه تهران، اظهار کرد: شهرداری در نصب و انتقال نماد 9 دی از مقابل سر در دانشگاه تهران هیچ نقشی نداشته و در این مورد، موسسه درامتداد غدیر پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری مجوز نصب نماد را دریافت کرده و روز جمعه 10 دی آن را در مقابل سر در دانشگاه تهران نصب کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در نصب یا برداشتن نماد 9 دی هیچ نقشی نداشته، تصریح کرد : ظاهراً دانشگاه تهران با نصب این نماد بر سر در دانشگاه مخالف بوده و دلیل این مخالفت هم آن بوده که سر در دانشگاه تهران بنایی میراثی است و بر روی آن نباید نمادی دیگری نصب شود.

معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تهران با اشاره به اینکه 11 دی این نماد از مقابل سر در دانشگاه تهران برداشته شده و شهرداری از برداشتن آن توسط دانشگاه یا موسسه "درامتداد غدیر " بی اطلاع است، افزود: به طور کلی نصب ، طراحی و برداشتن نماد 9 دی از مقابل سر در دانشگاه تهران به شهرداری مربوط نبوده است.

ایازی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم در موضوع 9 دی چنانچه بخواهیم نمادی بسازیم، باید مسابقه‌ای با حضور هنرمندان برتر کشور برگزار شود تا یک اثر حجمی فاخر به وجود آمده و در یک مکان مناسب نصب شود.