سفارش تبلیغ
صبا ویژن

$ چــ ـــــ ــــــالـشـــــ ـــــ $

اوباما قانون آزادی همجنسگرایی در ارتش آمریکا را امضا کرد

اوباما قانون آزادی همجنس‌گرایی در ارتش آمریکا را امضا کرد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور آمریکا قانون آزادی همجنس‌گرایی در ارتش آمریکا را امضا کرد و به این ترتیب از این پس هیچ منعی برای استخدام چنین افرادی در ارتش این کشور وجود ندارد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی "نیویورک‌تایمز "، "باراک اوباما " روز گذشته طی مراسمی در وزارت کشور آمریکا در واشنگتن، قانون آزادی استخدام همجنس‌گرایان در ارتش این کشور را به امضا رساند و به این ترتیب این قانون اجرایی شد و از این پس دیگر هیچ منعی برای استخدام همجنس‌گرایان در ارتش آمریکا وجود نخواهد داشت.
سنا چند روز پیش به لغو سیاست "نگو، نپرس " رای داد؛ سیاستی که بر اساس آن ورود همجنس‌گرایان به ارتش آمریکا ممنوع شده بود.
بر اساس این گزارش، لغو سیاست "نگو، نپرس " یک پیروزی بزرگ برای اوباما و رهبران دموکرات کنگره به حساب می‌‌آید و پیشرفتی تاریخی برای حامیان حقوق همجنس‌بازان است.
قانون "نپرس، نگو " در سال 1993 توسط "بیل کلینتون " به عنوان یک سازش پس از آن به تصویب رسید که تلاش‌های وی برای پایان دادن به ممنوعیت خدمت همجنس‌بازان در ارتش با مخالفت شدید سران بلند پایه ارتش آمریکا ناکام مانده بود.
انحطاط اخلاقی در آمریکا و کشورهای غربی به گونه‌ای گسترش یافته است که همجنس بازی در بسیاری از ایالت‌های آمریکا رسمیت یافته و ازدواج همجنس بازان ثبت می‌شود.
در انگلیس نیز معاون رئیس مجلس عوام این کشور قرار است بزودی همجنس باز بودن خود را علنی کرده و گوئیدو وستروله وزیر امور خارجه آلمان به این امر شهرت دارد.