سفارش تبلیغ
صبا ویژن

$ چــ ـــــ ــــــالـشـــــ ـــــ $

آبرو چندین و چند ساله پرسپولیسی ها بر باد رفت!!!!

    نظر

 

 

این هزینه های کلان رو خرج تکواندو کرده بودیم یا حالا ورزشای دیگه واقعا کلی جلو بودیم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل مس سرچشمه گفت:‌ در شروع کار اسیر اتفاقات فوتبال شدیم و با توجه به این موضوع که در شرایط بحرانی قرار داریم روی اشتباهات فردی 2 گل دریافت کردیم. مدافعان ما در ثمر رسیدن این 2 گل بی‌تجربی کردند. خوشبختانه با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم به گل برسیم و نتیجه را جبران کنیم.

وی ادامه داد: بعد از اخراج علی کریمی شاکله پرسپولیس از هم پاشید. داوری در این صحنه اشتباه کرد و کارشناسان باید در این رابطه نظرشان را ارائه دهند.

استیلی با بیان اینکه در دیدار مقابل مس سرچشمه مهاجمان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، تاکید کرد:‌ شرمنده هواداران هستم اما آنها باید کمی صبور باشند و هر لحظه از بازی علیه من و مدیر باشگاه شعار ندهند. ما برای بازگشت به دوران اوج خود نیازمند حمایت هواداران هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نظرسنجی برنامه 90 گفت: به جای نظرسنجی باید کارهای فرهنگی انجام دهیم و اینگونه فعالیت‌ها می‌تواند مثمرثمرتر باشد تا اینکه یک نظرسنجی انجام دهیم و تأثیری روی ترویج اخلاق بین تماشاگران نداشته باشیم. این فضا به سود فوتبال نیست و هواداران باید بدانند فوتبال یک پروسه بلندمدت است و باید صبور باشند.

استیلی گفت: مقابل مس سرچشمه بهتر از دیدارهای قبل بودیم و من از تعویض‌های خود راضی هستم زیرا بازیکن‌های جایگزین توانستند عقب‌ماندگی تیم را جبران کنند.

وی از جذب یک بازیکن خوب خارجی برای رفع مشکلات خط حمله این تیم در بازی‌های بعدی خبر داد و گفت:‌ هواداران باید بدانند که مهم باشگاه پرسپولیس است نه افرادی که هم‌اکنون در آن حضور دارند پس بهتر است برای موفقیت تیم صبوری کنند.

 

 

این بحث ها حالا حالاها ادامه دارد...